Segítség vásárláshoz
Kedves Érdeklődőnk!
Ez az oldal alapvetően a kevésbe gyakorlott webáruház látogatóknak szól.
A vásárlás megkönnyítésére pontba szedjük a legfőbb információkat.
De ne ijedj meg, nem bonyolult a vásárlás menete!
Csupán a "kezdő" internetes vásárlóknak kívánunk segítséget adni.
Legfőbb kérdések szoktak lenni:
Kupont hogyan lehet beváltani? 4. pont
Miért jó, ha regisztrálok? 6. pont
Nem emlékszem a jelszóra mit tegyek? 7. és 8. pont
Hogyan módosíthatom a rendelést? 2. és 14. pont (Vagy ha már elküldted a rendelést, keress fel minket emailben vagy telefonon!)
Hol írhatok be megjegyzést? 14. pont
Mi fog történni, miután rákattintasz a "Megrendelés" gombra?
1. Kapsz egy visszaigazolást a rendelésedről minden adattal.
2. Ha előre fizetsz, kapsz egy külön értesítést (telefonon, emailen), hogy utalhatsz!
3. Mindenképp keresni fogunk a csomag feladása előtt telefonon és/vagy emailben.
4. Amint telefonon vagy emailben egyeztettük a kiszállítás menetét, idejét; küldjük a csomagot, vagy átveheted Mézbarlangunkban (választásod szerint).
Vásárlóink tapasztalatai:
"Mindennel nagyon elégedett voltam ! A rendelés menete a gyors kiszállitás és a csomagolás profi csapat munkája!" - Kun Lajos, Gyomaendrőd
"A gyors kiszolgálással, és azzal, hogy kollégájuk felhívott, amikor összekészítette a csomagot. Ez nagyon emberi! Még soha nem találkoztam ilyen szolgáltatással, mindenhol csak az e-mail meg az sms... Nagyon jó pont!" – Herceg-Németh Violetta, Győr
"Telefonon érdeklődtem rendelés előtt, ahol kedvesek és segítőkészek voltak. Rendelést követően 24 órán belül megkaptam a csomagot. A kért termékek igényes megjelenésüek és nagyon finomak." – Pelyvás Béla, Budapest
"Nagyon tetszett, hogy a megrendelést követően felhívtak telefonon és egyeztettek velem. Rendkívül gyorsak, hiszen minden alkalommal, már a megrendelést követő napon kiszállították a terméket. Nagyon alaposan csomagolják az árút, így sérülés mentesen megérkezett a több üveg méz ( kicsit izgultam miatta).." - Krállné Török Anikó, Székesfehérvár